JSK FORUM - DIN RÖST PÅ NÄTET.!

OBS! Inskrivna texter - anonyma eller inte, och som anses bryta mot normal netikettsed kommer att tas bort. Webmaster JSK

Forum: JSK FORUM - DIN RÖST PÅ NÄTET.!
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Dåligt omhändertagande av Lag-SM pokalen.!

Jag kan bara hålla med dej, jag är mycket besviken över hur dåligt intresse det verkar vara för denna tävlingen från ansvariga. Det är så satans kul att se lyftare från alla klubbar kämpa om medaljer men man blir så besviken när man sen inser hur lite andra engagerar sig eller bryr sig. Många har ju den uppfattningen att detta är seriens och förbundets kanske viktigaste tävling under året, men det kanske inte är så?

Varför inte ha prispengar i finalerna? Självklart skall det vara webbsändning och en inramning som är värdigt en Lag-SM final (dock ingen skugga över Westbo som fick detta arrangemang sent och gjorde vad man kunde efter omständigheterna)

Enda officiella representanten från SSF på lördagens SL-finaler var tävlade Tomas Högberg....det säger väl det mesta om intresset?

Snabb redovisning av resultat och reportage, bilder, filmklipp m.m får vi som inte är avlönade göra på vår fritid, det är ju tur att det ännu finns de som vill jobba ideellt.! Jag tror att våra pengar i förbundet rinner ut till sådant som inte gynnar oss på gräsrotsnivå längre,hur skall detta sluta?

När vi skulle lämna Lag-pokalen till Lag-SM 2008 var det mycket viktigt att vi hade graverat in segrande klubb (sen kanske man inte har plats för alla lyftare, men klubben som vunnit ska ju vara med) Vi fick själva ombesörja detta både 2006 och 2007 INNAN vi ställde upp pokalen på tävlingen.